Skuteczne targi - jak się wyróżnić?

Skuteczne targi - jak się wyróżnić?

Targi branżowe to doskonała okazja do nawiązania nowych znajomości biznesowych, co w dalszej perspektywie może przełożyć się na nowe współprace. Jak zatem zabrać się do tego przedsięwzięcia? O czym warto pamiętać? Poniżej garść podpowiedzi!

Zacznij od przykuwającej wzrok zabudowy stoisk targowych

Stoisko na takim wydarzeniu jak kongres czy targi to jeden z absolutnych must-have. Przestrzeń ma być angażująca i nakłaniająca do eksplorowania oraz nawiązania kontaktu. Skuteczna zabudowa stoisk targowych powinna być powierzona profesjonalistom, którzy będą w stanie odzwierciedlić Twoje oczekiwania względem efektu, jaki to stoisko ma wywoływać. W ramach tej zabudowy musi koniecznie znaleźć się logo, jako podstawowy nośnik informacji kojarzący się z marką. Warto też rozważyć czy zabudowa stoiska ma być również opatrzona jakimiś istotnymi z punktu widzenia wystawcy hasłami. Mogą to być kluczowe punkty z oferty lub zajawki problemów i wyzwań, z jakimi borykają się potencjalni wystawcy. Kluczowym punktem jest także sposób oświetlenia. Jeżeli w ramach zabudowy stoiska targowego ma znaleźć się także wystawka z produktami - warto zadbać o odpowiednie oświetlenie kierunkowe.

Zadbaj o płynny internet

Jeżeli podczas targów planujesz korzystać także multimediów czy dynamicznej prezentacji - wówczas konieczne będzie albo z własnego internetu, albo tego zapewnianego przez organizatora. Canal Plus Toruń oferuje różnorodne pakiety, które znajdą zastosowanie nie tylko w czasie imprezy targowej, ale i poza nią. Szybkie łącze i niezawodność działania - na to właśnie możesz liczyć decydując się na jedną z dostępnych opcji.

Gratisy i sample dla odwiedzających

Kolejnym punktem na liście powinno być zastanowienie się nad tym jakie gadżety mogłyby być przydatne dla osób, które będą odwiedzać stoisko. Ulotka, próbka produktu, napój opatrzony firmową etykietą? To wszystko ma znaczenie i może pomóc w utrwaleniu nazwy wystawiającej się firmy i zakresu jej działania. Takie drobne gadżety mogą z powodzeniem służyć na kolejnych tego typu eventach - nie będzie to zatem jednorazowy koszt i organizacja takich akcesoriów. Warto kierować się tutaj tym, co firma chce przez taki upominek komunikować oraz czy będzie to stanowić wartość dla potencjalnego klienta. W ostatnich latach popularnością cieszą się np. skarpety firmowe z logo firmy lub w kolorystyce z jej identyfikacji wizualnej. Taki dodatek opatrzony też ciekawymi hasłami lub wyróżniający się po prostu ciekawym printem z subtelnie umieszczonym logo jest wysoce przydatny!


Share Tweet Send
0 Komentarze
Loading...
You've successfully subscribed to
Great! Next, complete checkout for full access to
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.