Prowadzisz własną szkołę językową i zależy ci na skutecznym pozyskiwaniu nowych klientów? W takim razie nasz dzisiejszy artykuł jest dla ciebie! Podpowiemy ci, jak najlepiej pozyskiwać zapytania od potencjalnych uczniów i kursantów, wykorzystując do tego nowoczesne kampanie marketingowe w sieci!
Reklama w mediach społecznościowych
Najlepsza reklama to taka, która emitowana jest do określonej grupy docelowej. Właśnie takie możliwości dają kampanie prowadzone w obrębie mediów społecznościowych. Tego typu platformy z roku na rok rosną w siłę, dlatego zdecydowanie warto wykorzystać je w celu dotarcia do potencjalnych klientów szkoły językowej. Pamiętaj, że social media to nie tylko Facebook czy Instagram, ale również wiele innych platform. Na uwagę zasługują m.in. kampanie tiktok, które zapewniają dużą ilość ruchu wygenerowaną w kierunku twojej strony internetowej. TikTok to bowiem medium, które w ostatnim czasie bije rekordy popularności.
Reklama w wyszukiwarce Google
Kolejnym sposobem na skuteczne pozyskanie nowych klientów do szkoły językowej jest wdrożenie kampanii w wyszukiwarce. Możliwości masz kilka: reklama tekstowa, graficzna, wideo czy działania remarketingowe. Najlepiej oczywiście zaplanować strategię w taki sposób, aby wykorzystać wszystkie te opcje. Prawidłowo wdrożone i regularnie optymalizowane kampanie ppc pozwolą ci dotrzeć do odbiorców, którzy w ostatnim czasie poszukiwali szkoły językowej lub po prostu najlepiej wpisują się w twoją grupę docelową. Pamiętaj jednak, że tego typu kampanie przyniosą efekt tylko wtedy, gdy budżet reklamowy będzie utrzymywany na odpowiednim poziomie, a reklamy będą ustawiane przez osobę doświadczoną i wykwalifikowaną. W przeciwnym razie możesz jedynie przepalić zainwestowane środki, a nowe zapytania będą niestety słabej jakości i nie przekonwertują w realnych klientów twojej szkoły.
Reklama wideo
Zgodnie z obowiązującymi trendami w marketingu najpopularniejszym formatem reklamowym jest obecnie wideo. To także najskuteczniejsza kreacja, która przyciąga uwagę poleconego klienta. Jeśli zatem chcesz pozyskać nowych uczniów do swojej szkoły językowej, zdecydowanie powinieneś wykorzystać ten trend i wyprodukować kilka materiałów wideo, które możesz następnie umieścić m.in. na platformie YouTube czy w mediach społecznościowych. Pamiętaj jednak, aby postarać się uzyskać filmy w możliwie najwyższej jakości, które jednocześnie będą niosły dla użytkowników wartość merytoryczną. W przeciwnym razie może okazać się, że zostaną one przez nich pominięte.